Na 56. Međunarodnom sajmu turizma u Novom Sadu, projekt raške općinske tvrtke Arsiana, Kova Experience, nagrađen je priznanjem Turistička prizma – Nov kvalitet u turizmu, prestižnom nagradom koju turistički novinari jugoistočne Europe dodjeljuju već gotovo tri desetljeća.
Nagrade u obliku statua – prizmi zarotiranih u prostoru – te prateće povelje svečano su uručene 28. studenoga 2025. godine na konferenciji turističkih novinara tijekom sajma.
Turistička prizma dodjeljuje se isključivo na temelju nominacija i odluka turističkih novinara iz regije koji tijekom godine obilaze destinacije, projekte i iskustvene ture. Ove je godine odabrano jedanaest najvrjednijih primjera turističke izvrsnosti u cijeloj jugoistočnoj Europi. Upravo zato ovo priznanje nosi iznimnu težinu i posebnu vrijednost.
Posebna nam je čast za Kova Experience što je predsjednik žirija, Đorđe Mihajlović, glavni urednik Turističke prizme iz Novog Sada, 3. svibnja 2025. godine osobno posjetio Rašu te doživio Kova Experience iz prve ruke, o čemu je snimio i turističku reportažu. Njegov neposredni dojam i pozitivno iskustvo na terenu bili su ključni u odluci da se naš projekt uvrsti među najbolje turističke proizvode jugoistočne Europe.
Među hrvatskim dobitnicima ove prestižne nagrade nalaze se i Turistička zajednica Grada Dugo Selo za manifestaciju Stara jela z Dugog Sela te Mali Lošinj kao najbolja regionalna destinacija.
Nagradu je u ime Arsiane preuzela direktorica Elis Gobo koja je održala i govor zahvale u ime svih laureata.
Ovo priznanje smješta Rašu na kartu najinovativnijih i najvrjednijih turističkih doživljaja jugoistočne Europe te potvrđuje da autentična baština, predstavljena s poštovanjem i strašću, može postati međunarodno prepoznat turistički proizvod.
Na poziv Privredne komore Vojvodine, na 56. Međunarodnom sajmu turizma Arsiana je kroz tri dana trajanja sajma predstavila proizvod Kova Experience i Turističku zajednicu Općine Raša izlaganjem na štandu, sastancima s turističkim agencijama, prezentacijom na konferenciji turističkih novinara te davanjem izjava medijima, promovirajući tako raški rudnik, turističke proizvode te outdoor i turističku ponudu Raše i Labinštine.



